ה-קפיצה למים העמוקים

כמו שקראתן כבר בפוסט הקודם.. הקמתי עסק לפני שבועיים טלטול-100% עבודות יד מנייר 
  •  כרטיסי ברכה
  •  שלטי כניסה לבית/לחדר ילדים וכו'
  •  קנבסים מעוצבים עם/בלי תמונה
  •  אלבומים שונים ומגוונים 
ובקרוב עוד מס' הפתעות שווה לעקוב ולהישאר בסביבה =)


תזכורת קטנה לקנבס שיצרתי לי בגודל 30*30
מיד תבינו למה הוא הוזכר בשנית ;)



אני חייבת להודות שהלקוחות הם אלה שמניעים אותי וגורמים לי לפרוץ את הגבולות.. 
מס' ימים אחרי שפרסמתי את הקנבס קיבלתי מס' פניות מעניינות, יצירת שלט כניסה לבית בסגנון הזה מבחינת גווני הצבעים ושמירה על שילובי הצבעים הקיימים בקנבס האישי שלי.. אבל יש להתאים את הכל לקנבס בגודל 13*18 והדגשים הם שהקנבס יהיה יפה, הרמוני, מזמין ומיוחד.

 כמובן שלא יכולתי לסרב וקיבלתי את ההזמנה בחיוך רחב הריי אני פה בשביל להגשים לכן את החלומות =)





היום קיבלתי התגובה שעשתה לי הנאה ושמחה רבה מעצם הידיעה שהצלחתי במשימה לרגש ולשמח את לקוחותיי
בשביל רגעים כאלה בחרתי לעסוק בעבודה זו



ניתן להתרשם מעבודות נוספות בקישור הבא:

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

שלט כניסה לבית בעיצוב יחודי

ראש השנה בפתח.. חג שמח =)

השתתפות ראשונה שלי באתגר Mini Challenge at More Than Words

גם זמני הגיע..