גם זמני הגיע..

ברוכות הבאות לבלוג גוגל הרשמי שלי =)
האמת שהתלבטתי דיי הרבה זמן בקשר לפתיחת בלוג גוגל משלי, קודם כל כי זה דיי מחייב בקטע של תחזוקה שותפת, שיתוף, פרסום ובעיקר דורש ממני לקום ופשוט ליצור עבודות סקראפ ומיקס מדיה (scrap & mixed media) בתדירות גבוהה יותר ואני יכולה להעיד על עצמי שאני עצלנית :) אז ללא ספק זה הולך להיות מאתגר ואני מאמינה שגם כייפי.

אני חייבת להודות שחשבתי שיצירת בלוג גוגל פשוטה יותר אבל לא! אני מתחילה ללמוד את המערכת אשתדל לקלוט מהר איך זה עובד ואיך מתפעלים הבלוג גוגל במטרה שאוכל לשתף ולהעביר לכן את יצירותי בצורה הברורה, הפשוטה והאיכותית ביותר אז בהצלחה לי ולגביכן מקווה שתהנו, תאהבו ותתחברו ליצירותי ;)


                ניתן להתרשם מעבודות נוספות בקישור הבא:
                                                             טלטול-100%עבודות יד מנייר

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

שלט כניסה לבית בעיצוב יחודי

ראש השנה בפתח.. חג שמח =)

השתתפות ראשונה שלי באתגר Mini Challenge at More Than Words