פתיחת עסק: טלטול-100% עבודות יד מנייר

היי חברות,

שלשום קיבלתי החלטה שאני רוצה לעשות צעד שיקדם אותי אליכן, אתן בטח שואלות את עצמכן למה אני מתכוונת ?!

אז... החלטתי שאני רוצה לפתוח עסק קטן בייבי אישי שלי שדרכו אני אוכל לגרום למי שתרצה כמובן לחייך ;)

אני ממש תכף הולכת לפתוח עוסק פטור בשביל שהכל יהיה כחוק ואז אשמח לקבל את רוב העבודות שתרצו ושתציעו לי.

*חשוב לי להדגיש את עניין "רוב העבודות"- אני אקח על עצמי עשיית עבודות שכמובן אני אמצא בהן את המקום שלי,    עבודות שאני אוכל להתחבר אליהן בשביל שאוכל למסור לכן הלקוחות תוצר שיענה ב100% על הבקשה שלכן ! =)

בהזדמנות זו אני רוצה לומר "אין שום יאוש בעולם כלל.." (משפט מאוד ידוע שנאמר מפיו של רבי נחמן בן פיגא זי"ע ) זה לא עוד סתם משפט אלא משפט בעל משמעות עצומה עבורי חלקכן מכירות אותי אישית ויודעות שהגעתי לעולם הסקראפ אחרי שחליתי במחלת מעיים כרונית קשה (אגב נחשפתי לעולם הסקראפ באחד הימים במהלך אישפוז ממושך של שבועיים בתל השומר) שדאגה להזכיר לי שלא הכל בשליטתי ושלפעמים צריך להרפות,  בדיעבד אני יכולה לומר היום שזכיתי באותה מחלת מעיים כרונית ושבזכותה קיבלתי את הזכות לבחור! לבחור לחיות, לבחור להלחם, לבחור לעשות מה שטוב לי ולא מה שיראה טוב בעיניי אחרים ולבחור לעסוק ולעשות מה שאני רוצה !

טוב קצת חפרתי ואני צריכה לסמן וי על כמה דברים היום אז אני חייבת לזוז..

הא כמעט שכחתי בשביל להתחיל דרך חדשה צריך משהו קטן..הצלחה אז קבלו תוצר נחמד שיצרתי לעצמי







התוצר במלואו..
קנבס מיקס מדיה גודל 30*30 מלא בכל טוב ;)


ניתן להתרשם מעבודות נוספות בקישור הבא:
                                                              טלטול-100%עבודות יד מנייר

תגובות

  1. טל אהובה שלי,
    איזה מילים חזקות, של בחורה שעוברת אתגרים ומוצאת את הדרך להפוך את הלימון ללימונדה. כמה כיף לי לראות את הדרך שעברת, את התהליך שלמדת וממנו צמחת, בחורה חזקה ואמיצה.
    גאה בך כל כך ומאחלת לך את כל ההצלחה שבעולם. יודעת שתעשי חיל בעסק שלך ובטוחה שתגרמי להמון אנשים לחייך יותר.
    אוהבת המון♡

    השבמחק
  2. אין עליך בעולם!
    תמיד האמנתי בך שתדאי לנתב את הדרך שלך לגדולות! מעריצה אותך חברה יקרה ומאחלת הצלחה רבה ופרנסה טובה בשפע בע"ה
    אוהבת מלא❤

    השבמחק
  3. טלוש
    איזה כיף שאת מתקדמת בצעדי ענק עם התחביב היפה הזה! כשתהיי מפורסמת אני אתרברב שלמדנו ביחד והכרנו אצל אולה בהתחלה ;-)מאחלת לך המון בהצלחה ושתפגיזי אותנו ביצירות נפלאות ❤

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

שלט כניסה לבית בעיצוב יחודי

ראש השנה בפתח.. חג שמח =)

השתתפות ראשונה שלי באתגר Mini Challenge at More Than Words

גם זמני הגיע..