מי אמר שכבר לא מיצרים מתנות מדליקות?

בעידן של היום שהכל מגיע בקלות, חסר ערך ומשמעות קשה למצוא את הדברים הקטנים האלה שבאמת ירגשו ויזכרו לאורך שנים.. תרשו לי לי לנפץ לכם את "ענן המודרניזציה" שחולף מעלינו ושגורם לנו להרגיש מן אשליה כזו שפשוט אין יותר במה ומקום לדברים מוחשיים בעלי משמעות אדירה.

שאלה פשוטה..
כמה מכם נתקלם במקרה בתמונה ישנה והרצתם זכרונות ופלאשבקים מאותה תקופה?
מה חשתם באותו הרגע?

אני אעזור לכם כי פשוט שכחתם איך זה מרגיש אני מאמינה..עוצמות שכבר לא חווים כיום! רגשות שצפים ופשוט לא ניתנים לשליטה! זה כל כך חסר בימינו שכבר שכחנו איך זה עבד בעבר, כמה שהדבר הכי פשוט היה בעל ערך עצום וכמה היה לנו חשוב לשמר רגעים ע"י תיעוד.
כיום זה כל כך פשוט לחיצה על מקש בפלאפון והופ! צילמנו אחרי זה מתווספים עוד מס' לחיצות ותמונות שכבר שכחנו מה צילמנו קודם, העיקר שיש תיעוד בפייס/באינסטגרם ועכשיו נמתין לחלק הכי חשוב כמובן כמה לייקים נקבל !!!

סביר להניח שאם תשאלו כל ילד שני בן 6 מה זה אלבום מיד הוא ישלוף פלאפון נייד ותצפו לשאלה איזה אלבום תמונות אתה רוצה לראות? ותחליט מהר אני עם 29% סוללה!!!!!

מזל שאני כאן להוכיח לכם שבסוף תמיד חוזרים למקורות  ושכיום אנשים "צמאים" לרגעים המרגשים האלה ובעיקר לפשטות לקחת הפסקה קטנה מהטרוף היומיומי לשבת עם כוס נס ולצפות בתיעודים מרגשים שחוו.

אני שמחה לשתף אתכם במוצר חדש שיצרתי "מיני אלבום" מדליק וקומפקטי.






18*13 ס"מ יכול להכיל כ15 תמונות שירחיבו לכם את הלב.


                                             ניתן להתרשם מעבודות נוספות בקישור הבא:
                                                       טלטול-100%עבודות יד מנייר

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

שלט כניסה לבית בעיצוב יחודי

ראש השנה בפתח.. חג שמח =)

השתתפות ראשונה שלי באתגר Mini Challenge at More Than Words

גם זמני הגיע..