צריך רק לכתוב את המילים הנכונות...

מדי שנה כולנו חווים את הרגשת הלחץ הזו לקראת יום הולדת של מכר שיקר מאוד לליבנו 
ואז... מגיעה השאלה הכי קשה ובעייתית: 


איך אני יפתיע אותה/אותו ?

מזל שאתם קוראים נאמנים שלי בשביל רגעים כאלה פשוט אני כאן ;)

בימינו בעידן הזה של פייסבוק, וואטסאפ, אינסט', הודעות טקסט ושאר אפליקציות סתמיות שגורעות יותר מאשר מועילות אין דבר מרגש יותר ממזכרת אישית שפשוט נוגעת בחללים הקטנים האלה שעוד קיימים בנו .
אם אתם לא מאמינים לי שהחללים הקטנים האלה קיימים בכם אתם פשוט יכולים לנסות בעצמכם ואני אשמח אם תעדכנו אותי אחרי זה איך המרגש? ;)








 תסמכו עליי שכרטיס ברכה בגודל 10*15 ס"מ יגרום לליבכם להתרחב עד לגודל מטר*2מטר 

*יש אחריות להכל פרט להתקף לב של מקבל המתנה ;)

ניתן להתרשם מעבודות נוספות בקישור הבא:
                                                            טלטול-100%עבודות יד מנייר

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

שלט כניסה לבית בעיצוב יחודי

ראש השנה בפתח.. חג שמח =)

השתתפות ראשונה שלי באתגר Mini Challenge at More Than Words

גם זמני הגיע..